Rehvimeistri tegevjuht Toomas Maddison
ütles aripaev.ee-le, et Rehviliit laimab neid, väites, nagu viiks Rehvimeister
ise või siis nende kliendid vanu rehve metsa alla.
Maddisoni sõnul on nad aasta algusest sisse toonud 93 tonni veoautorehve, ent utiliseerimisse viinud 110 tonni. "Viime omal kulul Kuusakoskisse ka neid rehve, mida me pole sisse toonud," väitis rehviärimees. Tema arvates mustatab Rehviliit neid seetõttu, et firma astus liidust välja ning otsustas oma rehvid viia Kuusakoskisse.
"Teeme Ära koristusaktsiooni käigus kogutud ligi tuhande tonni vanade rehvide omanikud on ettevõtted, kellel rehvide kokkukogumine korraldamata," ütles MTÜ Eesti Rehviliidu tegevjuht Kaur Kuurme. Suurematest maaletoojatest nimetas Kuurme järgmiseid ettevõtteid: Oscarrehvid OÜ, Vallai AS, Agomer Rehvid OÜ, Jupiter Pluss, Pranko OÜ, Rehvimeister AS ja Starco-E OÜ.
"Kui nad ise neid metsa ei vii, siis kliendid viivad," lisas Kuurme.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rehvimeistri tegevjuht Toomas Maddison ütles, et nende kliendid viivad ise rehvid Kuusakoskisse ning arve tuleb neile. Tema sõnul maksavad nad arve ka siis, kui Kuusakoskisse on viidud mõne teise maaletooja rehvid.
"Metsa alla satuvad pisikeste firmade rehvid, kes tegutsevad mõnes Mustamäe garaažis, ma ei usu, et ükski suur firma nii käituks," ütles ta.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.