Alates tänasest väljastatakse Estonian Airi
kassades, kõnekeskuses ja internetis seniste paberpiletite asemel e-pileteid,
teatas ettevõte.
Reisibürood hakkavad Estonian Airi lendudele e-pileteid väljastama kahe nädala jooksul. Reisile registreerimisel (check-in’is) tuleb koos reisidokumendiga esitada kas paberpilet või e-pileti ostukinnitus.
„Üleminek e-piletitele on Estonian Airi jaoks ajalooline sündmus. Koos uuenenud kodulehe ja täienenud broneerimisvõimalustega lihtsustus oluliselt piletite tellimine ja paranes reisimise mugavus,“ kommenteerib Peter Arvidsson, Estonian Airi kommertsala asepresident.
Reisijatel, kes ostsid pileti enne 3. maid ja on oma paberpileti juba kassast välja võtnud, palutakse lennule minnes kaasa võtta paberpilet. Vastasel korral nõutakse reisijalt pileti duplikaati, mille väljastamine toimub kliendi kulul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reisijad, kes broneerisid lennupileti enne 3. maid, kuid pole piletit kassast välja võtnud või pole oma e-postile saanud e-pileti kinnitust, peavad enne lennule suundumist välja võtma paberpileti.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.