• 01.05.08, 17:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ahelkõne päästis Soome seilajad

Iltalehti kirjutas, kuidas kolm soomlast Sitsiilia lähedal merehätta jäid. Et mehi öisel merel üles leitaks, võtsid hädalised kaasas olnud mobiililt Soome ahelkõne.
Sitsiilia lähedal ööl vastu esmaspäeva said kolm merehätta sattunud soomlast abi mobiilitsi ja Soome kaudu. Paatkond oli rahulikult purjetamas, kui puri rebenes, mootor kustus ja elekter kadus. Piirkonda pidi varsti tabama torm ning paati ohustas kivine madalik, vahendas Iltalehti.
Mehed üritasid kohalikule hädaabinumbrile helistada, kuid see ei õnnestunud. Lõpuks võttis üks mees mobiilikõne Soomes elavale sugulasele, kes teavitas Lääne-Soome merevalvet. Alles Soome merevalve sekkudes käivitas Rooma merepäästekeskus Sitsiilia rannavalve, kust lähetati õnnetuskohta kolm laeva.
Soomlased ei teadnud oma koordinaate, olid ära kasutanud kõik signaalraketid ning jaht seilas madalikust vaid poole tunni tee kaugusel. Tänu ahelkõnele saabus abi viimasel minutil, just enne purjeka purunemist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele