• 29.04.08, 09:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Piirkiirust tõstetakse enamatel kilomeetritel kui varem

Piirkiirust autodele ja mootorratastele tõstetakse tänavu enamatel kilomeetritel kui varem, sest teede olukord on Eestis paranenud.
Liiklusmärkide paigaldamist, mis lubavad mõnel teelõigul sõita A- või B-kategooria sõidukitega kas 100 või 110 kilomeetrit tunnis, alustatakse 5. mail, märgid jäävad üles septembri lõpuni, ent soodsate ilmade püsides võib maanteeamet pikendada kiiruspiirangute aega ka oktoobrisse, lausus maanteeameti osakonnajuhataja Aare Pain, kirjutas Postimees.
110 km/h-ni suurendatakse piirkiirust Tallinna–Pärnu maan-teel Kanamalt Ääsmäeni, Tallinna–Narva maanteel Maardu ja Valgejõe ning Rõmeda ja Aaspere vahel. Ka Tallinna–Tartu maantee neljarajalisel osal suurendatakse mõnel lõigul sõidukiirust 110 km/h.
Kehtiva korra järgi võib 110 kilomeetrini suurendada liikumiskiirust vaid neil teelõikudel, kus mõlemat sõidusuunda lahutab eraldusriba; ilma selleta teedel saab piirkiirust tõsta vaid 100 kilomeetrini tunnis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimastel aastatel on pidevalt suurenenud kilomeetrite arv, kus piirkiirust suurendatakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele