• 23.04.08, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina autotootja trügib Eesti turule

Brilliance'i sõidukite maaletooja Balti riikides Brilliance Motors OÜ esitleb automessil Tallinn Motorshow 2008 uusi mudeleid, mis kõik jõuavad müügile selle aasta jooksul – tippmudel BS6, sportlik pereauto BS4 ja linnakupee BC3.
Tallinn Motorshow on ühtlasi esimene väljapanek Baltikumis, kusHiina autotootjaBrilliance teatab avalikult oma turuletulekust Eestis, Lätis ja Leedus, teatas firma.
Brilliance Motors OÜ tegevdirektor Jaanus Nieländer ütles, et Brilliance'i näol on tegemist uue automargiga, mis ühendab rahvusvahelise tehnoloogiaarenduse, maineka Itaalia disaini ja Hiina kõrgetasemelised tootmismeetodid. „Brilliance on automaailma uus tegija, kellel on õnnestunud väga lühikese ajaga rajada üle-euroopaline maaletoojate ja edasimüüjate võrk. Brilliance'i mudelid on elegantsed, mugavad ja turvalised ning oma kvaliteeditaseme juures väga hea hinnaga,“ lausus Nieländer.
Brilliance esitleb automessil kolme sel aastal müügile jõudvat mudelit: oma tippmudelit BS6, sportlikku kompaktklassi sedaani BS4 ja linnakupeed BC3. Kohe tuleb müügile keskklassi sedaan BS6,hilissügisel tulevad müügile ka BS4 ja BC3.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Brilliance Motors OÜ, mis kuulub aktsiaseltsile United Motors, sõlmis Brilliance'i ametliku maaletooja lepingu firmaga HSO Motors Europe 2007. aasta suvel. Brilliance Motors OÜ sai õigused tegeleda Brilliance’iedasi müüakõigis kolmes Balti riigis. Esimesed edasimüüja lepingud on juba sõlmitud: Tallinnas hakkab Brilliance'i müügi, hoolduse, garantii ja varuaosadega tegelema Auser Auto AS, Pärnus ja Kohtla-Järvel võtab diileri kohustused AS United Motors. Läbirääkimised käivad diilerlepingute sõlmimiseks ka Lätis ja Leedus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele