LHV analüütik Sten Pisang ütles
aripaev.ee-le, et käive vastas nende ootustele, kuid tegelik
kahjuminumbertuli prognoositust suurem.
„Tallinki teise kvartali käive tuli meie ootustele üsna vastav, vaid 2% ületati prognoose,“ rääkis Pisang, kelle sõnul Tallink Shuttle opereerimine Tallinn-Helsingi liinil aitas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes kasvatada tulusid 11%.
„Ootasime, et teine kvartal lõppeb Tallinki jaoks kahjumis, kuid tegelik kahjuminumber tuli aga ootustest suuremgi. Vaadates eelmise aasta sama perioodi kahjumit, siis sisuliselt ollakse täpsemalt samal tasemel,“ ütles analüütik ning lisas: „Ootasime, et Siljaga integreerimise tulemusel avalduvad juba ka sünergiad, kuid tõusvate kütusehindade taustal ei ole seda veel märgata.“
Tallink Grupp teenis veebruariga lõppenud kvartalis 111,4 miljoni kroonise kahjumi, mida on täpselt sama palju kui aasta eest (-112 miljonit krooni), teatas laevanduskontsern Tallinna börsile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.