LHV analüütik Sten Pisang ütles
aripaev.ee-le, et käive vastas nende ootustele, kuid tegelik
kahjuminumbertuli prognoositust suurem.
„Tallinki teise kvartali käive tuli meie ootustele üsna vastav, vaid 2% ületati prognoose,“ rääkis Pisang, kelle sõnul Tallink Shuttle opereerimine Tallinn-Helsingi liinil aitas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes kasvatada tulusid 11%.
„Ootasime, et teine kvartal lõppeb Tallinki jaoks kahjumis, kuid tegelik kahjuminumber tuli aga ootustest suuremgi. Vaadates eelmise aasta sama perioodi kahjumit, siis sisuliselt ollakse täpsemalt samal tasemel,“ ütles analüütik ning lisas: „Ootasime, et Siljaga integreerimise tulemusel avalduvad juba ka sünergiad, kuid tõusvate kütusehindade taustal ei ole seda veel märgata.“
Tallink Grupp teenis veebruariga lõppenud kvartalis 111,4 miljoni kroonise kahjumi, mida on täpselt sama palju kui aasta eest (-112 miljonit krooni), teatas laevanduskontsern Tallinna börsile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.