Kuigi Tartu lennuväljal puudub
navigatsiooniseade, mis laseks lennukil maanduda ka uduse ilmaga, tahab Estonian
Air juba sel sügisel alustada sealt Stockholmi-lende.
Tänavu suvel pikendab Tartu lennujaam oma maandumisrada ning korda seatakse ka reisijate terminal, täielikult renoveeritakse see aga tuleval aastal, siis soetatakse ka navigatsioonisüsteem ILS, mille abil saavad lennukid maanduda isegi paksu uduga, mil lennuvälja rajavalgustus paarisajast meetrist kaugemale ei paista, kirjutas Postimees.ee.
Estonian Airi presidendi Andrus Aljase sõnul lendasid nad ILSi puudumisele vaatamata küll näiteks Kuressaarde, kuid Tartus on vajadus selle seadme järele märksa suurem.
«Kuressaarde lennanud turistidel tähendas udu tõttu hilinenud lend heal juhul mõne tegevuse ärajäämist, Tartust lendajatel mõjutaks see aga jõudmist järgmisele lennule,» rääkis Aljas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esialgu tehakse igal äripäeval üks edasi-tagasi lend Tartu ja Stockholmi vahel, Tartust lennatakse välja varahommikul või lõunal, et inimesed satuksid Stockholmis parimale ümberistumisajale, mil Euroopa riikidesse väljub enim lende.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.