Peugeot’i ametliku maaletooja Kommest Auto
AS juhatuse esimees Raido Toonekure sõnul on 50% müügilangusel pragmaatilised
põhjused.
ARKi statistikast selgub, et 2008. aasta märtsis müüdi vaid 61 Peugeot sõiduautot, mullu samal ajal muudi neid 129, ehk langus 52%.
„Seal on mõned pragmaatilised põhjused. Meie tarneahel käib läbi Lübecki sadama, kus oli streik ja seetõttu lükkusid tarned paar kolm nädalat edasi,“ selgitas Toonekurg.
Teiseks tuli Peugeot'il välja uus mudelivalik, mis müüb Euroopas väga hästi ja Eestis on nende autode saamisega raskusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Üldiselt nagu näha on turg kukkunud kõigi markide lõikes. 2007. aasta esimene kvartal oli väga tugev,“ selgitas Toonekurg üldist olukorda. Kommest Auto juhi sõnul näitavad aprill-mai, mis tulevik toob.
„Oleme samas rütmis kogu turuga aga tarneahela probleemid lükkasid mõned asjad edasi,“ sõnas Toonekurg, kelle sõnul ajutiselt viletsamates numbrites suurt probleemi näha ei tasu.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.