• 07.04.08, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksojuhi argipäev: ei ole kliente, tööd ega raha

"Tööd ei ole!", "Konkurents on tihe!", "Turiste on vähe!", "Paremad ajad on ammu möödas!", "Taksoturg on küllastunud!" – Tallinna taksojuhtide argipäev näeb sohvrite sõnul välja nagu tõeline hädaorg, kuid samas on pealinnas tööotsa püüdmas rohkem taksosid kui eales varem.
"Kümmekond aastat tagasi oli palju rohkem tööd," hindabanonüümsust palunudstaažikas taksojuht, kes enamasti saabtööotsa siis, kui seisab enamnõutud peatuses, näiteks sadamas aga tööd jäävat aina vähemaks.
Üks kolleeg pakub põhjuseks: "Väljas pidutsetakse üha vähem, isegi nädalavahetusel on tööd vähemaks jäänud."
Tallinna ühes suuremas taksofirmas Tulika Taksos sarnaselt paljude kolleegidega FIEna töötav mees ütleb, et kuigi tööpäevad on pikad – nädalavahetusel vahel isegi tervelt 16tunnised – on teenistus sellegipoolest kokku kuivanud, märtsis jäänud talle kätte kõigest 6000 krooni. Kodus on aga naine ja lapsed toita... "Kuidas küll sellise rahaga ära elada? See on orjatöö, ma ütlen."
Väljaminekutega ei anna sohvrile ju keegi ajapikendust, näiteks märtsis ostis ta 5000 krooni eest bensiini ning maksis 10 000 Tulikale auto kuurenti, enamasti sõidab ühe autoga graafiku järgi kaks sohvrit ja 10 000 renti maksavad mõlemad, täpsustab anonüümsust palunud taksojuht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele