"Tööd ei ole!", "Konkurents on tihe!",
"Turiste on vähe!", "Paremad ajad on ammu möödas!", "Taksoturg on küllastunud!"
– Tallinna taksojuhtide argipäev näeb sohvrite sõnul välja nagu tõeline hädaorg,
kuid samas on pealinnas tööotsa püüdmas rohkem taksosid kui eales varem.
"Kümmekond aastat tagasi oli palju rohkem tööd," hindabanonüümsust palunudstaažikas taksojuht, kes enamasti saabtööotsa siis, kui seisab enamnõutud peatuses, näiteks sadamas aga tööd jäävat aina vähemaks.
Üks kolleeg pakub põhjuseks: "Väljas pidutsetakse üha vähem, isegi nädalavahetusel on tööd vähemaks jäänud."
Tallinna ühes suuremas taksofirmas Tulika Taksos sarnaselt paljude kolleegidega FIEna töötav mees ütleb, et kuigi tööpäevad on pikad – nädalavahetusel vahel isegi tervelt 16tunnised – on teenistus sellegipoolest kokku kuivanud, märtsis jäänud talle kätte kõigest 6000 krooni. Kodus on aga naine ja lapsed toita... "Kuidas küll sellise rahaga ära elada? See on orjatöö, ma ütlen."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Väljaminekutega ei anna sohvrile ju keegi ajapikendust, näiteks märtsis ostis ta 5000 krooni eest bensiini ning maksis 10 000 Tulikale auto kuurenti, enamasti sõidab ühe autoga graafiku järgi kaks sohvrit ja 10 000 renti maksavad mõlemad, täpsustab anonüümsust palunud taksojuht.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.