The Arabian Business vahendas, et Kuveidi
riiklik lennukompanii Jazeera Airways ja Oman Air on viimased, kes õhureisi
aegsete mobiilikõnede võimaldamisest teatavad.
Möödunud kuul tõi Dubais asuv firma Emirates turule maailma esimese teenuse, mis laseb lennu ajal mobiilikõnesidvõttaning mitmed lennukompaniid on seejärel teatanud, et kavatsevadtihedas konkurentsis püsimiseks mobiilikõnesid lubada.
Jazeera avaldas esmaspäeval, et juurutab lennureisiaegset mobiilsidet võimaldava tehnilise lahendusejuba sel aastal. Oman Air lubas teisipäeval, et võtab sarnase süsteemi kasutusele 2009.
Nii Jazeera kui Oman Air valisid tehnilise külje pealtoma partneriks Airbusi tütarfirma OnAir. Võrreldes Jazeeraga kavatseb Oman Air lisaks telefonikõnede, SMSide ja e-kirjadele võimaldada ka lennuaegset ligipääsu internetti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
OnAiri tehnoloogiline lahenduslaseb lennukist üheaegselt helistada kuni 12 inimesel. Kui aga vaja, lülitab lennukipersonal kogu süsteemi välja või blokeerib mobiilikõned.
Emiratesi tehniline süsteem kannab AeroMobile'i nime. Teadaolevalt leidis esimene õhureisi ajal registreeritud mobiilikõne aset 30 000 jala kõrgusel, kuiEmirates Airbus A340-300 oli teel Dubaist Casablancasse.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.