• 20.03.08, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil müüb rohkem bensiini

Statoil müüb rohkem mootoribensiini kui diislikütust, samas on viimastel aastatel diislikütuse kasvutrend olnud kiirem.
ASi Eesti Statoil tegevjuht Helle Kirs-Toiger ütles aripaev.ee-le, etdiislikütuse maailmaturuhind ehk toodete sisseostuhind on olnud pikemat aega ja on ka praegu märkimisväärselt kõrgem kui autobensiinil, mis on ka põhjuseks jaehinna kujunemisel – diislikütus on kallim kui mootoribensiin. Üleeile maksis diislikütus 1030,25 USD/tonn, aga mootoribensiin 879,25 USD/tonn.
"Samuti tuleb toodete jaehindu analüüsides võtta arvesse mootorikütuste aktsiisimaksu määrasid, mis ELis on riigiti erinevad," ütles Helle Kirs-Toiger.Viimase, aastavahetusel toimunud aktsiisitõusu tõttu kallines mootoribensiini hind 1,32 krooni, kuid diislikütus 1,56 krooni, mis muutis Eesti tarbija jaoks diislikütuse hinna veel omakorda kallimaks võrreldes varemkehtinud maksumääradega. Jaanuarist 2008 on bensiini aktsiis 5,62 EEK, lisandub käibemaks 18%. Jaanuarist 2008 on diislikütuse aktsiis 5,165 krooni, lisandub käibemaks 18%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele