Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestlane armastab Hummerit hoolimata jahtuvast majandusest
Kui eksklusiivsete autode müük on natuke
langenud ja tavapäraseid eksoote müügitabelites enam nii väga palju ei kohta,
siis Hummeril läheb endiselt hästi, kirjutab Äripäeva auto rubriik.
Hummeri H2 mudel tegi hea tulemuse. Uus mudel saabus äsja turule ja vanad kliendid on ammu mingeid uuendusi oodanud ning oodanud võimalust eelmine auto millegi uuema vastu vahetada. Nüüd on see võimalus olemas ja autosid läheb kaubaks väga hästi.
Küll võib endiselt tabelis näha ka Audi superautot R8. Selle taga on tehase väikesed tootmismahud ja inimesed saavad ammu tellitud autosid alles nüüd kätte.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.