• 10.03.08, 15:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektrirongide tulevik küsitav

Käigusolevate elektrirongide seisukord on selline, et vähemalt pooled neist tuleks pärast 2011. aastat välja vahetada. Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on tellinud suvel valmiva uuringu, kas elektrirongidel on tulevikku või mitte, kirjutab Virumaa Teataja.
Praegu taotleb Elektriraudtee ühtekuuluvusfondist 1,3 miljardit krooni veeremipargi väljavahetamiseks. AS Elektriraudtee juhatuse liikme Kuldar Väärsi sõnul pole suurt vahet, kas selle raha eest ostetakse elektri- või diiselronge. "Asi on selles, et vähemalt poolte meile kuuluvate rongide eluiga hakkab aastal 2011 lõppema. Võib-olla ei saa me reisijatele siis enam praeguses mahus teenust pakkuda," selgitas Väärs olukorda.
Kas elektrirongidel on tulevikku või mitte, otsustab majandus- ja kommunikatsiooniministeerium praegu käimasoleva uuringu tulemuste järgi. Suveks valmiv ekspertuuring kaalub valikut keskkonna- ja majandusalalt, samuti vaadeldakse Tallinna ja Tallinna lähedase rongitranspordi ühisele alusele viimist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele