Käigusolevate elektrirongide seisukord on
selline, et vähemalt pooled neist tuleks pärast 2011. aastat välja vahetada.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on tellinud suvel valmiva uuringu, kas
elektrirongidel on tulevikku või mitte, kirjutab Virumaa Teataja.
Praegu taotleb Elektriraudtee ühtekuuluvusfondist 1,3 miljardit krooni veeremipargi väljavahetamiseks. AS Elektriraudtee juhatuse liikme Kuldar Väärsi sõnul pole suurt vahet, kas selle raha eest ostetakse elektri- või diiselronge. "Asi on selles, et vähemalt poolte meile kuuluvate rongide eluiga hakkab aastal 2011 lõppema. Võib-olla ei saa me reisijatele siis enam praeguses mahus teenust pakkuda," selgitas Väärs olukorda.
Kas elektrirongidel on tulevikku või mitte, otsustab majandus- ja kommunikatsiooniministeerium praegu käimasoleva uuringu tulemuste järgi. Suveks valmiv ekspertuuring kaalub valikut keskkonna- ja majandusalalt, samuti vaadeldakse Tallinna ja Tallinna lähedase rongitranspordi ühisele alusele viimist.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.