Briti lojaalsusprogrammide spetsialist
Clive Humby välja fakti lennundusest - kui kõik inimesed otsustaksid oma kõik
lennupunktid täna realiseerida, siis peaks maailma lennufirmad tasuta lendama
järgmised kolm ja pool aastat.
Humby esines Tartu turunduskonverentsil Password, kus rääkis, et lennufirmade turunduse alus on lootus, et inimesed ei kasuta neid lennupunkte tasuta reisideks.SAS Scandinavian Airlines Eesti piirkonnajuht Katrin Luhaäär lisas siiski, et lennufirmade boonuspunktid on maailmas olulisuselt teine valuuta, kohe peale dollarit.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.