Briti lojaalsusprogrammide spetsialist
Clive Humby välja fakti lennundusest - kui kõik inimesed otsustaksid oma kõik
lennupunktid täna realiseerida, siis peaks maailma lennufirmad tasuta lendama
järgmised kolm ja pool aastat.
Humby esines Tartu turunduskonverentsil Password, kus rääkis, et lennufirmade turunduse alus on lootus, et inimesed ei kasuta neid lennupunkte tasuta reisideks.SAS Scandinavian Airlines Eesti piirkonnajuht Katrin Luhaäär lisas siiski, et lennufirmade boonuspunktid on maailmas olulisuselt teine valuuta, kohe peale dollarit.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.