Teedeehitusettevõtte Talter juht Sven 
Pertens ütles, et Eestis teedeehitamisel võimsusest puudu ei tule ka 4,6 
miljardi krooni juures, tekkinud on hoopis kahekordne võimsuse ülejääk.
„Võimsus sõltub perioodist, kui jagada 4,6 miljardit krooni viiele aastale, siis see läheb nagu kerisele. Kui aga ühele aastale, siis võib võimsusest puudu tulla,“ ütles Pertens.
„Eestis on kõva võimsuse ülejääk, mis on siin kahekordne. Uusi huvilisi on juurde tulnud, 8-10 firmat kandideerib teedeehituse projektidele,“ rääkis ta.
Pertensile ei meenu eriti ühtegi korda, kui siin oleks teedeehitajatel võimsusest puudu jäänud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.