Teedeehitusettevõtte Talter juht Sven
Pertens ütles, et Eestis teedeehitamisel võimsusest puudu ei tule ka 4,6
miljardi krooni juures, tekkinud on hoopis kahekordne võimsuse ülejääk.
„Võimsus sõltub perioodist, kui jagada 4,6 miljardit krooni viiele aastale, siis see läheb nagu kerisele. Kui aga ühele aastale, siis võib võimsusest puudu tulla,“ ütles Pertens.
„Eestis on kõva võimsuse ülejääk, mis on siin kahekordne. Uusi huvilisi on juurde tulnud, 8-10 firmat kandideerib teedeehituse projektidele,“ rääkis ta.
Pertensile ei meenu eriti ühtegi korda, kui siin oleks teedeehitajatel võimsusest puudu jäänud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.