Pisut liiga tavaline Cadillac CTS

Kui öeldakse Cadillac, tuleb silme ette
luksuslik ja iseloomuga Ameerika auto, millega Elvis sõidaks. Esmakordselt valge
lina all uue CTSi kontuuri nähes oli esimene mõte, et mis seebikarp see nüüd on.

Kui kate eemaldati, oli olukord loodetust parem: kroomitud detailid, ilmekad tuled ja pisikesed disainielemendid, mis annavad palju juurde, kuigi auto kuju on oma olemuselt karp.

Sisse istudes oli esmamulje hea, ameeriklased on üle saanud omaprobleemidest ja isegi Briti autosaate juht
Jeremy Clarkson, kes tavaliselt teatab, et kõigi USA autode sisu on puhas rämps, üllatuks. Puidust detailid ja nahkmõjusid tõesti soliidselt, ka istmed olid mõnusad ja pehmed. Üks, mis kindlasti palju juurde annab, on klaaskatus. Pimedapoolses Eesti kliimas on iga valgusekübe tujutõstev.

Viriseda võiks tagaistujate koha pealt, sest kui juhiistmel on normaalse suurusega härrasmees, siis ulatuvad ka keskmisest väiksema inimese põlved vastu juhi seljatuge ja pikemat reisi muidu mugaval tagaistmel meeleldi ette ei võtta ei soovita.

Spidomeetril on numbrid 0, 30, 60, 90 jne km/h, alguses häiriv. Pardakompuuter on lihtne ja loogiline kasutada. Samas kahjuks eestlaste inglise keele aktsenti ei taba see hääletuvastus vist kunagi. Vähemalt mul ei õnnestunud isegi käsklust „Help“ sisestada. Muidu on navigatsioonisüsteemi mugav kasutada, puuteekraanil navigeerida on lihtne ja sellega peaks hakkama saama.

Sõidust - mugav ja mõnus ameerika auto. 3,6-liitrine V6 mootor viib sõidukit jõudsalt edasi, aga kui tuvastasin, et keskmine kütusekulu testsõidul oli 23 liitrit sajale, siis tekkis küsimus -milleks? Kiirendus on nagu keskmisel peresedaanil, mitte midagi erilist. Sportautoks ka sõidukit pidada ei saa, sest vedrustus on USA autodele omaselt liiga pehme. Lihtsalt sõiduautona pidades on CTSi kütusekulu Eestis keskmise inimese jaoks kindlasti üle mõistuse palju.

Tõeline Cadillaci fänn kütusekulu ei vaata. CTS on piisavalt Cadillac, et piisavalt silma paista, samas ei ole sõiduk nii eriline, et kõik vaataksid.See juhtuks kindlasti siis, kui näiteksvana Eldoradoga mööda tänavat vurada. Auto eristub ka märgatavalt Saksa autode massist, mis meie tänavad katnud on.

Cadillac CTS
•mootor 3,6 V6 bensiin
•võimsus 311 hj
•pöördemoment 374 Nm
•käigukast automaat, 6 käiku
•kiirendus 0-100 km/h 6,7 s
•tippkiirus 241 km/h
Mõõdud
•pikkus 4860 mm
•laius 1842 mm
•kõrgus 1464 mm
Hind alates ca 716 900 kr
Allikas: Viking Motors

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0
Brasiilia reaal BRL 4,18 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,06 0
Hiina jüaan CNY 7,64 0
Hongkongi dollar HKD 8,86 0
Horvaatia kuna HRK 7,41 0
Iisraeli seekel ILS 4,09 0
India ruupia INR 80,54 0
Indoneesia ruupia IDR 15968,30 0
Islandi kroon ISK 133,99 -0.0522154
Jaapani jeen JPY 124,77 0.0400898
Kanada dollar CAD 1,50 -0.0133752
LAV rand ZAR 15,89 0.0434443
Lõuna-Korea vonn KRW 1271,59 0.0495688
Malaysia ringgit MYR 4,61 0
Mehhiko peeso MXN 21,72 -0.0009207
Norra kroon NOK 9,75 -0.0030772
Poola slott PLN 4,33 0
Rootsi kroon SEK 10,47 -0.0076413
Rumeenia leu RON 4,74 -0.0063337
Singapuri dollar SGD 1,53 0.0130574
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.0570776
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.0264271
Taani kroon DKK 7,46 -0.0026823
Tai baht THB 35,30 0
Tšehhi kroon CZK 25,65 0
Türgi liir TRY 5,95 0.0016801
Ukraina grivna UAH 30,72 0
Ungari forint HUF 317,83 0
USA dollar USD 1,13 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,64 -0.0121618
Valgevene rubla BYN 2,44 0.0040922
Vene rubla RUB 74,82 0

Valdkonna töökuulutused