• 26.02.08, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tapeti AvtoVAZi hankeid juhtinud mees

Vene AvtoVAZi äsja tapetud komplekteerimisosakonna juht Vjatšeslav Širšov juhtis suurettevõtte hankeid kokku 700 partnerilt, tema ametitegevus on ka uurimise põhiversioon.
Tänavusest veerandi ulatuses Renault'le kuuluva Vene ainsa olulise autotootja juhtkonna liikme tapmine on viimase kümne aasta jooksul juba viies taoline, kõik varasemad on jäänud avastamata ja ka praegu on lootus ses osas nõrk, kirjutas täna ajaleht Kommersant. 36 aastast Širšovi löödi noaga neljapäeva õhtul Togliattis, kui ta tuli sisseostudega supermarketist. Noalöögi saanud mees jõudis veel oma kodumaja ukseni, mille esimesel korrusel asub miilitsapunkt ning palus abi, kuid suri sealsamas. Kurjategijat ega mõrvarelva pole leitud. Uurimisversioonide järgi võis tegu olla spontaanselt puhkenud konflikti, röövimise või seosega ametitegevusega. Röövimise variandile räägib vastu, et kõik väärtuslik oli tapetul alles. Oma töökohal jõudis ta olla vaid mõned kuud vastutades mitmesuguste materjalide hankimise eest. 700 tarnijat on laiali üle Venemaa ja ka lähiriikides. Praegu otsib ettevõte ka aktiivselt uusi tarnijaid koostöö tarbeks Renault'ga uute mudelite väljalaskmisel.
Eestis uute Ladade müügiks esindust ei ole, kuna siin nende vananenud mudelivalik kaubaks ei läinud. Küll on AvtoVAZ kauane ja tähtis ostja Normale.
Ettevõte ise ei ole peale kaastundeavalduste muid kommentaare andnud, kirjutas Vene ajaleht. Renault poolt AvtoVAZi 25% osaluse omandamine vormistatakse selle aasta esimeses pooles. Venemaa uute sõiduautode turust umbes kolmandikku valitseva AvtoVAZ i põhiomanik on oma tütarstruktuuride kaudu riik.
Eelmised AvtoVAZi ning seotud ettevõtete juhtivtöötajate tapmised toimusid aastail 1997, 2005, 2006 ja 2007 ning ühtki neist ei ole lahendatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele