Kuna SAS pidi lennukeid turvakaalutlustel
maas hoidma ning streigioht pani inimesi vältima kompanii teenuseid, tuli
ettevõttel neljandas kvartalis vastu võtta kahjum.
Kui aasta varem teenis SAS 4,91 mld Rootsi kroonise puhaskasumi, siis nüüd 596 mln Rootsi kroonise kahjumi. Analüütikud prognoosisid kasumiks 101 mln Rootsi krooni.
Kuna Bombardieri Q400 lennukid kippusid alla kukkuma, pidi kompanii seda tüüpi lennukeid mitte kasutama. Tühistatud lennud ja asenduslennukite rentimine läks maksma 500 mln krooni.
Ettevõtte käive kasvas 0,2 protsenti, 13,2 mld Rootsi kroonile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.