• 05.02.08, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hollandi tanklas saab kütust ilma käsi määrimata

Hollandi linnas Emmeloord saabalates esmaspäevast tankida ilma autost väljumata. Bensiini valab paaki robot, vahendas Reuters.
Esmaspäeval avati väikeses Hollandi linna Emmeloord tanklasrobotseade,mis valab inimese asemel autodesse bensiini. Robot läks maksma 75 000 eurot( ligi 1,2 miljonit krooni).
Robot registreerib auto sissesõidul ningotsib sisseprogrammeeritud andmebaasist vastavale automargile tüüpilise bensiinipaagi korgi ja kütuse tüübi.
Roboti käsi mis,erineb tavalisest kütusepumbast sellega, et sinna on lisatud arvukalt sensorid, avab bensiinipaakikatva kaane, keerab lahti korgi, võtab bensiinivooliku ning suunab selle paagi avast sisse. Tema tegevus on täpselt inimkäe sarnane.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Bensiinijaama operaator ning seadme arendaja Nico Van Straverni sõnultuli talle idee teha robot seetõttu, et külastas mõni aeg tagasi ühte farmi. kus nägi,kuidasmehaaniline konstruktsioonlehma lüpsis.
"Autojuhid ei peaks oma käsi määrimaega haisema kütuse järgi," sõnas Staveren.
Mees loodab, et suudab robotit müüa käputäiele Hollandi tanklatele. Seade töötab kõikide autode peal,mille bensiinipaagi avamiseks eilähe vaja võtit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele