The Wall Street Journal kirjutas, et
ameeriklaste General Motors (GM) jäi möödunud aastal automüügis jaapanlaste
Toyotale alla.
GM avaldas, et müüs mullu 9 369 524 autot. Võrreldes 2006. aastaga kasvas müük vaid 3%, vahendas auto.lenta.ru.
Toyota on senini öelnud, et nende mullune müük ulatus 9,37 miljoni autoni. Täpse numbri avaldab Toyota jaanuari lõpus. Viimased 76 aastat on GM kogu aeg Toyotat nii tootmises kui müügis edestanud.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.