Transpordi Ametiühingu juht Peep Peterson
soovitas eile reisiveebis trip.ee neil, kes järgmisel esmaspäeval lennata
kavatsevad ja pole veel piletit ostnud,igaks juhuks muuta lennu aega.
Peterson kirjutas trip.ee-s: "Edastan sellise kirja, ei maksa ka kohe paanikat tekitama hakata, sest loodetavasti streigini asi ei lähe, aga ei või iial teada. Kui kellelgi on päevakavas võtta ette Tallinnast algavaid reise esmaspäeval, 28. jaanuaril, ja piletid veel ostmata, soovitaksin kindluse mõttes eelistada lende eelmisel õhtul või esmaspäeva pärastlõunal."
Transpordi Ametiühingusse kuuluvad Estonian Airi maapealse teenistuse töötajad (teenindavad ka paljude teiste firmade lende) said Petersoni sõnul tööandjalt kolmapäeval lõpliku palgapakkumise, mis jääb kuni viie protsendipunktiga alla töötajate kokkulepitud valulävele. "Läbirääkimisi on peetud üle kahe kuu, mille käigus on ametiühing taganenud 25% palgatõusu nõudelt 15%-le. Tööandjad on ühepoolselt kinnitatud eelarvele viidates olnud jäigalt palgakulude lisatõusu vastu," selgitas ühingu juht streigi võimalikkuse telgitaguseid.
"Olukorda arutatakse Transpordi Ametiühingu EA osakondade koosolekutel sel esmaspäeval ja ETTA juhatuses kolmapäeval. Kui peaks streigiks minema, räägime ilmselt kolmest ühetunnisest hoiatusstreigist just 28. jaanuari hommikuse tipptunni ajal, mis võib lüüa lennugraafikud segi terveks päevaks," hoiatas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.