Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt
ütles aripaev.ee online-intervjuus, et ainuke koht Eestis, mis on
automüügiarengus maha jäänud, on Narva.
Lugeja küsis, kas Kütt peab automüüki Eestis kasvavaks äriks ning milline on Amserv Grupi 2008. aasta uute sõiduautode müügiprognoos - kas +5%, 15% või 20%.
"Kindlasti on automüük kasvav äri. Kui Euroopa keskmine on ca 40 sõiduautot 1000 elaniku kohta, siis Eesti eelmise aasta tulemus oli ca 22," kommenteeris Kütt.
Tema sõnul on Eesti autoturg saavutanud tänaseks stabiilse kasvu. "Arvestades hetke majanduslikku kindlust, ei julge ma siiski üle 5% automüügi kasvu pakkuda," möönis Kütt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tema sõnul on Eesti tänaseks ka suhteliselt hästi kaetud autoesindustega. Ehk ainuke koht, mis on arengus maha jäänud, on Narva.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.