Tivoli Tuur OÜ omanik ja juhatuse esimees
Lauri Viikna ütles, et kasutab autot töövahendina ja ei oleks nõus seda ka
saastemaksu kehtestamise korral väiksema vastu vahetama.
Küsimusele, kas Eestis on vaja kehtestada saastemaks vastas Viikna: „Kui sellest on midagi kasu siis miks mitte?“. Kasu all peab tivoliomanik silmas, et selle raha eest tehtaks korda näiteks teed.
„Ma ei saa. Minu auto on minu töö,“ rääkis Viikna ning ütles, et väiksema auto soetamine on tema jaoks välistatud, kuna oma autoga veab Tivoli Tuur omanik tsirkusetehnikat ja muud suuremõõtmelist tivoli töös vajalikku varustust.
Lauri Viikna sõidabHummeriga.
Täna oli valitsuskabineti nõupidamisel teemaks ökoloogilise maksureformi elluviimise ülevaade aastatel 2007-2011, mille esitas rahandusminister Ivari Padar.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.