Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uute autode müük kasvas aastaga 21%
Eesti automüügiettevõtted müüsid 2007.
aastal koduturule 30 902 uut sõiduautot, müük kasvas 2006. aastaga võrreldes
21%.
Enimmüüdud automargid olid Toyota 4187 ja Honda 3362 autoga, vahendas ETV24autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu teadet.
2006. aastal müüsid automüügiettevõtted 25515 sõiduautot. Enimmüüdud automargid olid Toyota 3563 ja Honda 2082 autoga.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.