Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uute autode müük kasvas aastaga 21%
Eesti automüügiettevõtted müüsid 2007.
aastal koduturule 30 902 uut sõiduautot, müük kasvas 2006. aastaga võrreldes
21%.
Enimmüüdud automargid olid Toyota 4187 ja Honda 3362 autoga, vahendas ETV24autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu teadet.
2006. aastal müüsid automüügiettevõtted 25515 sõiduautot. Enimmüüdud automargid olid Toyota 3563 ja Honda 2082 autoga.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.