Krooni Takso tegevjuht Margus Trempile tuli
Tallink Takso otsus osta autod Silberautolt ja Reval Autolt üllatusena.
“Škoda Superbe pidi neil olema 30 tükki ette valmistatud kuulujuttude järgi ja Silberauto olevat konkurentsist välja langenud ammu juba. Seda on automüüjad rääkinud mulle, aga ju siis on vajalik natuke vett sogada,” oli Trempi hämmeldunud.
Samas märkis ta, et oleks olnud üllatav, kui uus tulija olekski Škoda kasuks otsustanud. “Neil pole muud võimalust, kui tulla turule teistest kallimate hindadega ja kallite autodega,” arvas ta.
Trempi rääkis, et taksonduses on hinnad all, kuna suuresti töötavad taksojuhtidena FIEd, kes ei maksa makse iga teenitud krooni pealt. ”Kui nad maksaksid, oleksid ka teenuse hinnad hoopis kõrgemad. Meie tervitame Tallink Takso tulekut, sest ehk on neil jõudu ebaausa konkurentsiga võitlemiseks,” avaldas ta lootust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Krooni Takso juhi hinnangul on Tallink Takso kliend kindlasti jõukam ja ühiskonnatundlikum, kes on nõus maksma rohkem, teades, et riigieelarvesse tagasi jõuab sealt õige summa.
Krooni Takso autod on praegu Toyota Avensised. Ettevõte kaalub osta ka uusi Renault'sid, aga selles osas alles läbirääkimised käivad.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.