• 19.12.07, 17:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viking Line’i kiirlaev jääb Tallinna liinile hiljaks

Viking Line’i jaoks eriti oluline uus laev Viking XPRS jääb Tallinn-Helsingi liinile hiljaks ning alust ehitav Aker ei oska uut valmimistähtaega anda.
Viking Line on kiirlaeva palju panustanud. Umbes 130 miljonit eurot (2 miljardit krooni) maksnud alus peaks plaanide kohaselt Tallinn-Helsingi liinil sõitma hakkama märtsis, kirjutas Taloussanomat.
Esialgu pidi laev valmis saama juba jaanuaris ja liikvele minema 10. märtsil. Nüüd on Akeri Helsingi laevaehituskoda teatanud, et laev saab valmis alles märtsi alguses, kuid ka see ei ole veel päris kindel.
”Oleme siiamaani võinud Akerit usaldada. Hilinemine on meie jaoks tõsine asi ja suur pettumus,” ütles Viking Line’i tegevjuht Nils-Erik Eklund.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Laevakompanii kavatseb Akerilt hilinemise eest nõuda kahjutasu. ”Hüvitist makstakse iga hilinetud päeva pealt, seega ei ole rahaline kaotus suur. Ometi on praeguseks liini esimesteks päevadeks broneeritud juba 12 000 reisi, neist mõne on broneerinud ka olulised ärikliendid,” oli Eklund mures.
Viking Line võib vajadusel XPRSi asemel käigus hoida vana Rosellat, kuid ärikliendite koosolekuteks see tõenäoliselt ei sobi.
Kui aluse vastuvõtmise järel kõik ettevalmistused probleemideta sujuvad, võib XPRS liinile tulla märtsi keskpaigas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele