Eilsel Tallinna linnavolikogu istungil
võeti vastu otsus tõsta 1. veebruarist parkimistariife, abilinnapea Jaanus Mutli
sõnul jääb suuremas osas linnast parkimine siiski Helsingist odavamaks.
Vanalinnas tõusis 15 minuti parkimise eest hind 6 krooni võrra ehk endiselt 12 kroonilt 18 kroonini. Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli ei ole nõus ajakirjanduse näitega, et pealinnas läheb parkimine uuest aastas kallimaks kui on seda naaberriigi pealinnas Helsingis.
"Me ei saa võrreldavanalinnaHelsinigi kesklinnaga, kuna teatavasti Soome Vabariigipealinnas Helsingis vanalinn puudub. Tallinna kesk- ja südalinnas jääb aga parkimine odavamaks kui on sedaHelsingis," sõnas Mutlining lisas, et Tallinna linna arengukava 2006-2014 järgiei saa tulevikus vanalinnas enam parkivaid sõidukeid olema. Arvestades vanalinna väärtust ja kuulumist UNESCO maailmapärandisse,tuleblaiendada jalakäijate alakogu vanalinnale. Parkimistariifi tõstmisega astutakse esimesi samme vanalinna autovabaks muutmiseks.
Arengukava järgi keelustatakse parkimine vanalinna tänavatele ja elanikele väljastatakse spetsiaalsed load,mis lubab sõita mööda teatud marsruuti pidi parkimiskohale. Kehtima jääb ka teenindussõidukite sissepääsuaeghommikuti kella6-10ni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.