• 27.11.07, 20:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ametiühingu tüli Autoettevõtete Liiduga jätkub

Täna jätkusid Riikliku lepitaja vahendusel Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühingu ning Autoettevõtete Liidu vahelise üldtöökokkuleppe sõlmimisel tekkinud kollektiivse töötüli lepitusläbirääkimised.
Tõdeti, et erimeelsused on jätkuvalt säilinud töötajate põhipalga alammäärades, autojuhtide summeeritud tööaja arvestusperioodi pikkuses, nende tööpäeva osadeks jagamises ja osadeks jagatud tööpäeva lisatasu maksmises ning lukkseppade puhkuse kestvuse osas.
Täna lisandus möödarääkimine miinimumtunnitasu mõiste osas, mille tulemusena suurenes pakkumiste erinevus veelgi. Töövõtjate poolt lisandus soov sisse tuua täiendavad töötajate kategooriad.
Lepiti kokku, et osapooled esitavad 3. detsembriks riiklikule lepitajale eriarvamuste osas omapoolsed uued kompromissettepanekud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Järgmine läbirääkimiste voor toimub 6.detsembril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele