Täna jätkusid Riikliku lepitaja vahendusel
Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühingu ning Autoettevõtete Liidu vahelise
üldtöökokkuleppe sõlmimisel tekkinud kollektiivse töötüli lepitusläbirääkimised.
Tõdeti, et erimeelsused on jätkuvalt säilinud töötajate põhipalga alammäärades, autojuhtide summeeritud tööaja arvestusperioodi pikkuses, nende tööpäeva osadeks jagamises ja osadeks jagatud tööpäeva lisatasu maksmises ning lukkseppade puhkuse kestvuse osas.
Täna lisandus möödarääkimine miinimumtunnitasu mõiste osas, mille tulemusena suurenes pakkumiste erinevus veelgi. Töövõtjate poolt lisandus soov sisse tuua täiendavad töötajate kategooriad.
Lepiti kokku, et osapooled esitavad 3. detsembriks riiklikule lepitajale eriarvamuste osas omapoolsed uued kompromissettepanekud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järgmine läbirääkimiste voor toimub 6.detsembril.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.