Täna jätkusid Riikliku lepitaja vahendusel
Eesti Transpordi- ja Teetöötajate Ametiühingu ning Autoettevõtete Liidu vahelise
üldtöökokkuleppe sõlmimisel tekkinud kollektiivse töötüli lepitusläbirääkimised.
Tõdeti, et erimeelsused on jätkuvalt säilinud töötajate põhipalga alammäärades, autojuhtide summeeritud tööaja arvestusperioodi pikkuses, nende tööpäeva osadeks jagamises ja osadeks jagatud tööpäeva lisatasu maksmises ning lukkseppade puhkuse kestvuse osas.
Täna lisandus möödarääkimine miinimumtunnitasu mõiste osas, mille tulemusena suurenes pakkumiste erinevus veelgi. Töövõtjate poolt lisandus soov sisse tuua täiendavad töötajate kategooriad.
Lepiti kokku, et osapooled esitavad 3. detsembriks riiklikule lepitajale eriarvamuste osas omapoolsed uued kompromissettepanekud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järgmine läbirääkimiste voor toimub 6.detsembril.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.