Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Moskvas on korter garaažist odavam
Kolm aastat tagasi sai sellise summa eest
Moskvas kahetoalise korteri, mille eest tänapäeval vaid garaaži osta saab,
vahendas Interfaks.
Suure autostumise tagajärjel on pea võimatu leida Moskvas parkimiskohta. See ei ole ainult kesklinnas elavate inimeste probleem, vaid ka äärelinna elanike oma.
2005 aastal võttis linnavalitsus vastu otsuse ehitada juurde garaaže ja parkimiskohti,kuna inimesed olid sunnitud oma raudhobuseid kõnniteedele parkima. Aastatel 2002-2004 ehitati Moskvasse70-80 tuhat parkimiskohta. Tänavuplaanib kohalik omavalitsusehitada kuni 126 tuhat uut parkimiskohta.
Moskva südalinnas tuleb parkimiseks kasutatava maalapikese eest välja käia ligikaudu 107 tuhat dollarit. Märksa vähem peavad kergitama oma kukrut kesklinnas elavad inimesed, kelle lähebparkimiskoht maksma 64 tuhat dollarit. Kõige õnnelikumateks võib pidada äärelinlasi. Nemad saavad auto pargitud56 tuhande dollariga.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.