Gazeta.ru kirjutab, et 11. novembril
toimunud laevahukud tõid asjaosalistele neli kriminaalasja. Uurimise all on
seejuures üks sadamakapten ja kaks laevakaptenit.
Uurijad süüdistavad sadama Kavkaz kaptenit ohutusreeglite eiramises ja töökohustuste täitmatajätmises. Kapten on juba üle kuulatud. Praegu kontrollivad uurijad kapteni väiteid, mille kohaselt käskis ta laevad reidile viia tõhusamaks võitluseks kuuemeetriste lainete ning võimaliku uppumisega.
Ühele laevakaptenile heidetakse ette aluse uppumist ja mitme meremehe hukkumist. Teisele uppunud laeva kaptenile sai saatuslikuks pardal olnud 2436 tonni väävlit, mis tekitas Mustas meres looduskatastroofi.
Neljas kriminaalasi puudutab mere reostumist masuudiga.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.