Gazeta.ru kirjutab, et 11. novembril
toimunud laevahukud tõid asjaosalistele neli kriminaalasja. Uurimise all on
seejuures üks sadamakapten ja kaks laevakaptenit.
Uurijad süüdistavad sadama Kavkaz kaptenit ohutusreeglite eiramises ja töökohustuste täitmatajätmises. Kapten on juba üle kuulatud. Praegu kontrollivad uurijad kapteni väiteid, mille kohaselt käskis ta laevad reidile viia tõhusamaks võitluseks kuuemeetriste lainete ning võimaliku uppumisega.
Ühele laevakaptenile heidetakse ette aluse uppumist ja mitme meremehe hukkumist. Teisele uppunud laeva kaptenile sai saatuslikuks pardal olnud 2436 tonni väävlit, mis tekitas Mustas meres looduskatastroofi.
Neljas kriminaalasi puudutab mere reostumist masuudiga.
Seotud lood
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.