Gazeta.ru kirjutab, et 11. novembril
toimunud laevahukud tõid asjaosalistele neli kriminaalasja. Uurimise all on
seejuures üks sadamakapten ja kaks laevakaptenit.
Uurijad süüdistavad sadama Kavkaz kaptenit ohutusreeglite eiramises ja töökohustuste täitmatajätmises. Kapten on juba üle kuulatud. Praegu kontrollivad uurijad kapteni väiteid, mille kohaselt käskis ta laevad reidile viia tõhusamaks võitluseks kuuemeetriste lainete ning võimaliku uppumisega.
Ühele laevakaptenile heidetakse ette aluse uppumist ja mitme meremehe hukkumist. Teisele uppunud laeva kaptenile sai saatuslikuks pardal olnud 2436 tonni väävlit, mis tekitas Mustas meres looduskatastroofi.
Neljas kriminaalasi puudutab mere reostumist masuudiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.