7. novembril toimus liiklusõnnetus
Tallinnas Vilde tee 144 juures, kus väljaspool ülekäigurada sõiduteed ületanud
Katrin sai löögi trollibussilt.
7. novembril kella 08.15 ajal toimus liiklusõnnetus Lääne-Viru maakonnas Sõmeru vallas, Pärnu –Rakvere - Sõmeru tee 183. kilomeetril, kus sõiduauto Suzuki Vitara, mida juhtis Marit (s 1982), kaldus libedal teel valesti valitud kiiruse tõttu vastassuunavööndisse ja põrkas kokku veoautoga Scania, mida juhtis Avo (s 1957). Saadud löögist paiskus sõiduauto oma suunavööndisse ja põrkas kokku sõiduautoga Peugeot Expert, mida juhtis Mihkel (s 1974) ja sõiduautoga Saab 9-3, mida juhtis Külli (s 1970). Peugeot’ juht, samas sõidukis viibinud Alvar (s 1986) ning Suzuki juht toimetati vigastustega Rakvere haiglasse.
7. novembril kella 08.40 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Vilde tee 144 juures, kus väljaspool ülekäigurada sõiduteed ületanud Katrin (s 1967) sai löögi trollibussilt, mida juhtis Sergei (s 1958). Jalakäija toimetati PERH Mustamäe korpusesse.
7. novembril kella 10.30 ajal toimus liiklusõnnetus Jõgeva maakonnas Tabivere vallas, Tartu – Jõgeva – Aravete tee 19. kilomeetril, kus sõiduauto Opel Vectra, mida juhtis Oleg (s 1978), sõitis ette peateel liikunud sõiduautole Audi A4 Avant, mida juhtis Kristi (s 1978). Opeli juht sai esmaabi kohapeal, Audi juht toimetati Tartu Naistekliinikumi kontrollile, vigastusi ei ole.
Artikkel jätkub pärast reklaami
7. novembril kella 13.35 paiku toimus liiklusõnnetus Lääne-Virumaal Tamsalu vallas, Järva-Jaani – Tamsalu – Kullenga tee 19. kilomeetril, kus veoauto VIS 23461-12, mida juhtis Vallon (s 1986), põrkas ristmikul kokku sõidueesõigust omava haagisega veoautoga Scania R124, mida juhtis Rein (s 1948). Veoautos VIS viibinud Valdo (s 1958) toimetati vigastustega Rakvere haiglasse.
Ärandatud sõidukid: hallVolkswagen Passatnumbrimärgiga 029 ARP ja tumesinine Hyundai RD Coupenumbrimärgiga693 ANP.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.