• 12.10.07, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Honda näitab Tokyos CR-Zd

CR-Z seisab hea selle eest, et oleks tore sõita väikse keskklassi autoga, mis ei tõmba loodusel hinge kinni ega trambi rohelist keskkonda jalge alla.
Agressiivselt suur esiosa ja suured 19tollised veljed peaks rääkima ainult üht - sõidumõnu, kirjutas Äripäev.
Kontseptautole kohaselt põhinevad esituled LED-tehnoloogial.
Interjööri disainis on rõhku pandud sportlikkusele. Püütud on tekitada ka ruumikust ja õhulisuse tunnet.
Autot ostma minna ei ole veel mõtet, sest tegemist on alles väga toore kontseptautoga. Kas sellest ka kunagi midagi tootmisliinile jõuab, ei tea.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele