Kuni süsteemi testitakse reaalajas navigatsiooniteavet kasutades, on sellel veel mõned piirangud, sest see kasutab vaid Nissani navigatsioonisüsteemiga varustatud sõidukitelt tulevat teavet, teatas firma. Seetõttu peavad osalevad juhid olema siiski valvel teiste teel liikuvate sõidukite suhtes, mida süsteem tuvastada ei suuda. Nissan ASV-4 ennetavad turvatehnoloogiad töötati välja just teatud tüüpi kõrge riskitasemega stsenaariume silmas pidades, sest need moodustavad Jaapanis liiklusõnnetustest umbes 60%.
Liiklusõnnetuste kohta kogutud koondandmetest selgub, et suurem osa õnnetusi juhtub järgmistes olukordades:
•kahe sõiduki kokkupõrge halva nähtavusega ristmikel;•parempööret sooritav sõiduk saab ristmikul löögi vastassuunas lähenevalt sõidukilt;•mootor- või jalgrattur saab küljelöögi vasakpööret sooritavalt sõidukilt;•tagant otsasõit.
Nissan osaleb maa-, infrastruktuuri ja transpordiministeeriumi juhitava täiustatud turvalisusega sõiduki projekti neljandas etapis. Ettevõte on eestvedajaks ka Kanagawa prefektuuri intelligentse transpordisüsteemi projektis, millesse on haaratud muuhulgas ka klientide autod ning milles süsteemi sisestatakse liikluse infrastruktuuridest (nt liiklusmajakatest) saadavat liiklusinfot. Teine töösolev projekt kasutab mobiiltelefonide telemaatikat, et parandada liiklusvoogusid ning vähendada ummikuid. Selleks et vähendada jalakäijatega juhtuvaid liiklusõnnetusi, on Nissan välja töötanud jalakäijate ja autojuhtide vahelisel mobiilsidel põhineva intelligentse transpordisüsteemi ning täiustab parajasti selle infosüsteemi, et juht saaks hoiatuse ka jalakäija kohta, keda ta ei näe.