• 17.09.07, 18:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

British Airways on nii parim kui ka halvim lennuettevõte

Reisiajakirja Condé Nast Traveller lugejate arvamusel põhineva lennufirmade edetabeli esikohale tuli British Airways, vahendas Tarbija24.
Samas kuu aega tagasi tituleeris Euroopa Lennukompaniide Liitoma raportis Euroopa 28 suure lennukompanii seas kõige kehvemaks brittide British Airwaysi.
British Airways sai Reisiajakirja Condé Nast Travelleri lugejate seas korraldatud uuringu põhjal tipptulemused kuue erineva hinnatud kriteeriumi osas, mille hulka kuulus lennuliinide arv, sõiduplaanide sobivus tarbijale ja lapsesõbralikkus, kirjutas Condé Nast Traveller.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lufthansa ja Swiss jagasid esikohta täpsuses ning Swiss tunnistati parimaks ka teeninduse poolest. Kokku hinnati lennuettevõtteid 11 kriteeriumi järgi.
Euroopa Lennukompaniide Liidu raporti kohaselt on just BA lendudega reisijatel suurim oht sihtkohta hilineda. Kolme kuu jooksul, aprillist juunini jäid saabumisel hiljaks 35,7% keskmise pikkusega või lühimaareise, hilinemisega väljus neist lendudest 32,7%. Kauglendudega olid lood veel hullemad: saabuvad lennud hilinesid 44% ja väljuvad 36,6%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele