Reisiajakirja Condé Nast Traveller lugejate
arvamusel põhineva lennufirmade edetabeli esikohale tuli British Airways,
vahendas Tarbija24.
Samas kuu aega tagasi tituleeris Euroopa Lennukompaniide Liitoma raportis Euroopa 28 suure lennukompanii seas kõige kehvemaks brittide British Airwaysi.
British Airways sai Reisiajakirja Condé Nast Travelleri lugejate seas korraldatud uuringu põhjal tipptulemused kuue erineva hinnatud kriteeriumi osas, mille hulka kuulus lennuliinide arv, sõiduplaanide sobivus tarbijale ja lapsesõbralikkus, kirjutas Condé Nast Traveller.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lufthansa ja Swiss jagasid esikohta täpsuses ning Swiss tunnistati parimaks ka teeninduse poolest. Kokku hinnati lennuettevõtteid 11 kriteeriumi järgi.
Euroopa Lennukompaniide Liidu raporti kohaselt on just BA lendudega reisijatel suurim oht sihtkohta hilineda. Kolme kuu jooksul, aprillist juunini jäid saabumisel hiljaks 35,7% keskmise pikkusega või lühimaareise, hilinemisega väljus neist lendudest 32,7%. Kauglendudega olid lood veel hullemad: saabuvad lennud hilinesid 44% ja väljuvad 36,6%.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.