17. september 2007

British Airways on nii parim kui ka halvim lennuettevõte

Reisiajakirja Condé Nast Traveller lugejate arvamusel põhineva lennufirmade edetabeli esikohale tuli British Airways, vahendas Tarbija24.

Samas kuu aega tagasi tituleeris Euroopa Lennukompaniide Liitoma raportis Euroopa 28 suure lennukompanii seas kõige kehvemaks brittide British Airwaysi.

British Airways sai Reisiajakirja Condé Nast Travelleri lugejate seas korraldatud uuringu põhjal tipptulemused kuue erineva hinnatud kriteeriumi osas, mille hulka kuulus lennuliinide arv, sõiduplaanide sobivus tarbijale ja lapsesõbralikkus, kirjutas Condé Nast Traveller.

Lufthansa ja Swiss jagasid esikohta täpsuses ning Swiss tunnistati parimaks ka teeninduse poolest. Kokku hinnati lennuettevõtteid 11 kriteeriumi järgi.

Euroopa Lennukompaniide Liidu raporti kohaselt on just BA lendudega reisijatel suurim oht sihtkohta hilineda. Kolme kuu jooksul, aprillist juunini jäid saabumisel hiljaks 35,7% keskmise pikkusega või lühimaareise, hilinemisega väljus neist lendudest 32,7%. Kauglendudega olid lood veel hullemad: saabuvad lennud hilinesid 44% ja väljuvad 36,6%.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077