Tänavatele lisandus hulga Corollade kõrvale
ka tõelist silmailu, peent maitseelamust autogurmaanidele.
Silma paistab ülieksklusiivne Bentley Continental GTC kabriolettversioon. See on nüüd juba teine meie teedel.
Lisaks silmailule pakub kõrvale muusikat Lamborghini Gallardo. Siinkohal arvatavasti esimene Eesti esinduse müüdud masin. Samast majast pärineb ka esimene uus Lotus Europe.
Eriline kiitus meie tänavapildi kaunistamise eest kuulub inimesele, kes oma autopargi täienduseks soetas Aston Martin V8 Vantage'i. Eksklusiivse Inglise autotootja mudelid on küll ülivõrdes ilusad, kuid väga kallid ja hinnad jooksevad kaugelt üle kahe miljoni krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Arvele on saanud ka Eesti esimene Wiesmann. Tegu on sakslaste toodanguga, mille vanamoodsa kerejoone all on peidus BMW tehnika. Seda mudelit saab tellida nii V8 kui ka eelmise põlvkonna BMW M3 mootoriga. Hinnad algavad 1,6 miljoni krooni juurest.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.