Firma Copterline OY alustab uuesti
liinilende Helsingi ja Tallinna vahel, mis katkesid pärast 14 inimese surmaga
lõppenud kopteriõnnetust 2005. aastal, kirjutas Helsingin Sanomat.
Firma on tellinud liinile kaks uut kopterit Agusta AW139 ja ehitab Helsingisse Hernesaarile uue terminaali. Õnnetusse sattunud kopter oli Sikorsky S-76C.
Firmas on vahepeal toimunud suured muudatused. Enamusosaluse omanikeks on saanud Soome investorid, neist kaalukaimad Ilkka Herlin ja Ilmarinen. Muutunud on ka firma juhatus ja tegevjuht. Uus tegevjuht on Jerker Molander, kes on varem olnud pangandusfirma eQ juht. Juhatuse esimees on Mona Björklund, kes varem töötas Soome lennuametis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.