Firma Copterline OY alustab uuesti
liinilende Helsingi ja Tallinna vahel, mis katkesid pärast 14 inimese surmaga
lõppenud kopteriõnnetust 2005. aastal, kirjutas Helsingin Sanomat.
Firma on tellinud liinile kaks uut kopterit Agusta AW139 ja ehitab Helsingisse Hernesaarile uue terminaali. Õnnetusse sattunud kopter oli Sikorsky S-76C.
Firmas on vahepeal toimunud suured muudatused. Enamusosaluse omanikeks on saanud Soome investorid, neist kaalukaimad Ilkka Herlin ja Ilmarinen. Muutunud on ka firma juhatus ja tegevjuht. Uus tegevjuht on Jerker Molander, kes on varem olnud pangandusfirma eQ juht. Juhatuse esimees on Mona Björklund, kes varem töötas Soome lennuametis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.