Firma Copterline OY alustab uuesti
liinilende Helsingi ja Tallinna vahel, mis katkesid pärast 14 inimese surmaga
lõppenud kopteriõnnetust 2005. aastal, kirjutas Helsingin Sanomat.
Firma on tellinud liinile kaks uut kopterit Agusta AW139 ja ehitab Helsingisse Hernesaarile uue terminaali. Õnnetusse sattunud kopter oli Sikorsky S-76C.
Firmas on vahepeal toimunud suured muudatused. Enamusosaluse omanikeks on saanud Soome investorid, neist kaalukaimad Ilkka Herlin ja Ilmarinen. Muutunud on ka firma juhatus ja tegevjuht. Uus tegevjuht on Jerker Molander, kes on varem olnud pangandusfirma eQ juht. Juhatuse esimees on Mona Björklund, kes varem töötas Soome lennuametis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.