Firma Copterline OY alustab uuesti
liinilende Helsingi ja Tallinna vahel, mis katkesid pärast 14 inimese surmaga
lõppenud kopteriõnnetust 2005. aastal, kirjutas Helsingin Sanomat.
Firma on tellinud liinile kaks uut kopterit Agusta AW139 ja ehitab Helsingisse Hernesaarile uue terminaali. Õnnetusse sattunud kopter oli Sikorsky S-76C.
Firmas on vahepeal toimunud suured muudatused. Enamusosaluse omanikeks on saanud Soome investorid, neist kaalukaimad Ilkka Herlin ja Ilmarinen. Muutunud on ka firma juhatus ja tegevjuht. Uus tegevjuht on Jerker Molander, kes on varem olnud pangandusfirma eQ juht. Juhatuse esimees on Mona Björklund, kes varem töötas Soome lennuametis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.