Autoralli MM-sarja reeglite oluline
muudatus võib sundida Suzuki meeskonda loobuma oma WRC autost, mis seniste
plaanide järgi pidi oma debüüdi tegema oktoobis Korsika rallil.
Suzuki spordiosakonna president Nobuhiro Tajima kohtus hiljuti kompanii tippjuhtidega, et arutada muutunud olukorras tulevikuplaane, vahendas postimees.ee
Kohtumise põhjus on see, et WRC komisjoni liikmed sunnivad peale olulist muudatust reeglites, mis muudaks Suzuki auto kasutuks juba 2009 aasta alguses.«Saan nendest mingil määral aru WRC autod peavad muutuma odavamaks, kuna nad on liiga kallid, samas ei ole meil mõtet jätkata WRC projektiga, mis on kahe aasta pärast kasutu,» lausus Tajima.
Algselt oli plaanis WRC autode formaati, mille järgi baseeruvad nad S2000 või N-rühma autodel, muuta alles 2012. aastal. Nüüd on käimas debatid, mille järgi tuuakse see muudatus kolm aastat varasemaks, plaanide kohaselt jäävad WRC autod ka edaspidi siiski neljarattaveolisteks ja turbomootoriga, ent kasutavad senisest märksa lihtsamat tehnikat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.