• 17.08.07, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lindaline keeldub ärajäänud reisi eest raha tagastamast

Lindaline on täna tugeva tuule tõttu tühistanud reisid Helsingisse, kuid reisijatele sügisese sooduskampaania ajal ostetud piletite eest raha tagasi ei maksa, vaid pakub võimalust piletid ümber vahetada.
Päevaleht Online`i lugeja Peeter ( nimi muudetud – toim. ) ütles, et pidi sõitma Helsingisse täna kell 12 ja tagasi tulema esmaspäeval kell 14. Selleks oli ta endale ostnud Lindaliini korraldatud sooduskampaania raames edasi-tagasi pileti 198 krooni eest.
Umbes kolmveerand tundi enne sõidu algust tuli tema telefonile aga sõnum, et reis tormi tõttu ära ja infot tuleks küsida kassast. Infot küsima läinud Peeter leidis eest juba hulga pahaseid inimesi.
Kassast teatati talle, et reisi eest tasutud raha tagasi ei maksta, kuid võimalik on pilet välja vahetada hilisemale kuupäevale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lindaliini AS-st öeldi Päevaleht Online`ile, et sooduspakkumise ajal ostetud piletite eest tõepoolest raha tagasi ei maksta, küll aga pakutakse võimalust piletid hilisemale kuupäevale ümber vahetada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele