Juuli alguses käivitunud "Pargi ja reisi"
süsteemi katseperioodi esimestel nädalatel jättis oma auto Piritale ja sõitis
bussiga kesklinna keskmiselt 30 sõidukijuhti päevas.
21 päeva jooksul parkis Pirital 600 sõidukijuhti, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Süsteemi katseperioodil saab autojuht jätta sõiduki Regati maja juures asuvasse tasuta parklasse ja talle antakse Tallinna ühistranspordi päevapilet.
"Pargi ja reisi" süsteem peaks linna plaanide kohaselt panema inimesed aktiivsemalt ühistransporti kasutama, mitte autoga kesklinna sõitma. Esialgu paistab, et süsteem erilist efekti ei anna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.