Läti antiinflatsiooni plaani tõttu on
aeglustunud uute autode müük, täpseid andmeid on oodata teisel poolaastal.
Automüügiettevõtte Wess juhi Aleksandr Oskini sõnul oli tunda juulis klientide muutunud suhtumist, vahendas BBN. "Läti ettevõtted, kellel on harukontorid Leedus või Eestis, mõtlevad, kus on kasulikum oma autod arvele võtta," lisas ta.
Oskini sõnul ei arvestanud Läti valitsus automüüjatega, lisas uue maksu ja halvendas nende olukorda võrreldesEesti ja Leedu konkurentidega. Nimelt lisandub alates juunist üle 3-liitrise töömahugaautodele lisamaks.
Koos ettevõtte tulumaksumuutustega ei ole Läti ettevõtetel kasulik osta autosid, mis maksavad üle 30 000 lati (672 000 krooni).
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Raha, mille riik oleks maksudest saanud, läheb nüüd naabritele," võttis Oskins kokku.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.