Läti antiinflatsiooni plaani tõttu on
aeglustunud uute autode müük, täpseid andmeid on oodata teisel poolaastal.
Automüügiettevõtte Wess juhi Aleksandr Oskini sõnul oli tunda juulis klientide muutunud suhtumist, vahendas BBN. "Läti ettevõtted, kellel on harukontorid Leedus või Eestis, mõtlevad, kus on kasulikum oma autod arvele võtta," lisas ta.
Oskini sõnul ei arvestanud Läti valitsus automüüjatega, lisas uue maksu ja halvendas nende olukorda võrreldesEesti ja Leedu konkurentidega. Nimelt lisandub alates juunist üle 3-liitrise töömahugaautodele lisamaks.
Koos ettevõtte tulumaksumuutustega ei ole Läti ettevõtetel kasulik osta autosid, mis maksavad üle 30 000 lati (672 000 krooni).
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Raha, mille riik oleks maksudest saanud, läheb nüüd naabritele," võttis Oskins kokku.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.