• 25.07.07, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn tahab riiklikku automaksu

Tallinna eelarvestrateegia kohaselt võiks mootorsõidukimaks olla riiklik maks, mille maksuhaldur oleks maksu- ja tolliamet ning mille kogu maksutulu läheks maksja elukoha omavalitsusele.
Samuti soovitab strateegia kaaluda teiste kohalike maksude kehtestamist, kirjutas Eesti Päevaleht.
"Linna eesmärk on suurendada oma püsitulu," selgitas Tallinna linnakassa juhataja Endel Karm.
Mootorsõidukimaks kehtis Tallinnas 2005. aastani, kuid siis see Karmi sõnul ennast ei õigustanud, sest kuigi lõpuks laekus sellest 40 miljonit krooni aastas, tõi see endaga kaasa, et inimesed registreerisid ennast Tallinna elanikeregistrist välja mujale elama ning ka maksutulu laekus mujale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rahandusministeeriumi pressiesindaja Kristi Jõesaare kinnitusel ei tegele rahandusministeerium praegu üleriigilise sõidukimaksu eelnõu väljatöötamisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele