Tallinna eelarvestrateegia kohaselt võiks
mootorsõidukimaks olla riiklik maks, mille maksuhaldur oleks maksu- ja tolliamet
ning mille kogu maksutulu läheks maksja elukoha omavalitsusele.
Samuti soovitab strateegia kaaluda teiste kohalike maksude kehtestamist, kirjutas Eesti Päevaleht.
"Linna eesmärk on suurendada oma püsitulu," selgitas Tallinna linnakassa juhataja Endel Karm.
Mootorsõidukimaks kehtis Tallinnas 2005. aastani, kuid siis see Karmi sõnul ennast ei õigustanud, sest kuigi lõpuks laekus sellest 40 miljonit krooni aastas, tõi see endaga kaasa, et inimesed registreerisid ennast Tallinna elanikeregistrist välja mujale elama ning ka maksutulu laekus mujale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rahandusministeeriumi pressiesindaja Kristi Jõesaare kinnitusel ei tegele rahandusministeerium praegu üleriigilise sõidukimaksu eelnõu väljatöötamisega.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.