Eile hommikul ei saanud tugeva tuule tõttu Saaremaa
süvasadamas randuda kruiisilaev Marco Polo, mille pardalt toodi päästepaatides
maale veidi üle 400 turisti.
"Tuul oli tugev ja laevakapten ei tahtnud liigset riski võtta," rääkis kaptenil abiks olnud vanemloots Paul Mardi Meie Maale sellest, miks kapten otsustas laevaga kai äärde mitte sõita.
Saaremaa aga ühelgi huvilisel tugeva tuule tõttu nägemata ei jäänud, sest Tallinna Sadama turundusjuhi Tiina Liitmäe kinnitusel viidi kõik ringreisi tellinud turistid maale päästepaatides. "Võib-olla mõni, kes tahtis linnaga omal käel tutvuda, jättis halva ilma tõttu maale tulemata, aga need, kes Saaremaa ringreisi ette olid tellinud, tulid küll kõik laevalt maha," rääkis Liitmäe.
Lõuna-Aafrikast Baltikumi ja Skandinaaviaga tutvuma tulnud härrasmees D´Arcey rääkis, et teda suur lainetus ja päästepaadiga kaldale toomine ära ei hirmutanud. "Püksid said natuke märjaks, aga muud hullu pole," ütles mees naerdes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kruiisituristidele Saaremaa ringreise korraldava firma Arensburgi reisid juht Margus Mölder ütles, et reisikorraldajate jaoks tekitas kapteni otsus veidi ärevust, kuid see läks üle niipea, kui selgus, et reisijad saavad ikkagi korralikult maale.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.