Värskete andmete kohaselt edestab USA
autotootja General Motors oma Jaapani konkurenti maailmad automüügi
edetabelites.
Raskustes GM on aprillist juunini müünud 2,41 miljonit autot, vahendas BBC News. Toyota müüs sel perioodil maailmas vaid 2,37 miljonit autot, kui kuid oli siiski aasta esimese kuue kuu jooksul edukam kui GM.
Jaapani autotootjad on kasvatanud oma müüginumbreid USAs sealsete autotootjate vähem keskkonnasõbralike sõidukite arvel.
Toyota röövis GMilt maailma suurima autotootja tiitli 2007. aasta esimesel kvartalil.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.