Linnaametnikud ei olnud Õllesummeri
korraldajate pakutud taksode vautšersüsteemiga nõus, kuna vastasel juhul oleks
luba antud omamoodi piraattegevusele.
"Taksokomisjon ei ole kordagi keelustanud vautšersüsteemi, vaid vastupidi, kiitis selle heaks, aga kui taksofirma tahtis panna oma sugulased-tuttavad eraautodega taksoteenust osutama, siis tõepoolest ei saa me sellist piraatlust ja maksuvaba tulu korjamist lubada," ütles Tallinna linnatranspordi osakonna juhataja Tiia-Liis Jürgenson.
Jürgensoni sõnul ei olnud Õllesummeri korraldajate välja valitud taksofirma suuteline tagama kogu taksoteenust suurürituse ajal. Neil ei oleks jätkunud piisavat arvu taksosid ja kõiki taksojõude ei olnud ettevõte nõus välja panema, sest siis oleks jäänud teenimata kasu muudest linna sõitudest.
"Pakkusime taksofirmale välja teha koostööd teiste taksofirmadega, kuid nad keeldusid, väites, et siis jäävad nad ilma oma potensiaalsetest klientidest ja tulu läheb liiga väiksesks," lisas Jürgenson.
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.