• 05.07.07, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linn: Õllesummeril oleks taksojuhtideks pandud sugulased-tuttavad

Linnaametnikud ei olnud Õllesummeri korraldajate pakutud taksode vautšersüsteemiga nõus, kuna vastasel juhul oleks luba antud omamoodi piraattegevusele.
"Taksokomisjon ei ole kordagi keelustanud vautšersüsteemi, vaid vastupidi, kiitis selle heaks, aga kui taksofirma tahtis panna oma sugulased-tuttavad eraautodega taksoteenust osutama, siis tõepoolest ei saa me sellist piraatlust ja maksuvaba tulu korjamist lubada," ütles Tallinna linnatranspordi osakonna juhataja Tiia-Liis Jürgenson.
Jürgensoni sõnul ei olnud Õllesummeri korraldajate välja valitud taksofirma suuteline tagama kogu taksoteenust suurürituse ajal. Neil ei oleks jätkunud piisavat arvu taksosid ja kõiki taksojõude ei olnud ettevõte nõus välja panema, sest siis oleks jäänud teenimata kasu muudest linna sõitudest.
"Pakkusime taksofirmale välja teha koostööd teiste taksofirmadega, kuid nad keeldusid, väites, et siis jäävad nad ilma oma potensiaalsetest klientidest ja tulu läheb liiga väiksesks," lisas Jürgenson.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele