• 02.07.07, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas „Pargi ja reisi” süsteemi katseperiood

Täna keskpäevaks oli 20 autoomanikku parkinud oma sõiduki Pirita jõe paremkaldal olevasse Pargi ja reisi parklasse ning saanud vastu terve päeva kehtiva ühistranspordi tasuta sõidupileti, teatas Tallinna pressiteenistus.
Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul kestab täna käivitunud Pargi ja reisi katseperiood Pirita-Kesklinna suunal kuni septembri alguseni. „Septembri alguses, kui valmib Pirita tee ühistranspordirada, on Pargi ja reisi süsteemi kasutajatele parkimine jätkuvalt tasuta, aga sõidupileteid enam tasuta ei jagata,” selgitas Mutli. „Katseperioodi eesmärgiks on tutvustada uut süsteemi nii linna- kui ka ümberkaudsete omavalitsuste elanikele.”
„Pargi ja reisi” süsteemi kohaselt kasutatakse sõiduautot sõiduks kodust kuni ühistranspordi terminali või peatuseni, kust edasi kesklinna toimub reis ühissõidukiga.
Süsteemi rajamiseks viidi koostöös TTÜ Teedeinstituudi ja Inseneribürooga Stratum läbi uurimistöö ”Lähtekohad „Pargi ja reisi” süsteemi rakendamiseks Tallinnas.” Uurimistööst lähtuvalt on „Pargi ja reisi” süsteemi rakendamise peamisteks ühendusteks Tallinnas Viimsi - Pirita - Kesklinn; Rannamõisa - Haabersti - Kesklinn; Laagri - Järve - Kesklinn; Luige - Järve - Kesklinn; Männiku - Järve - Kesklinn; Lasnamäe - Kesklinn ning Mõigu - Ülemiste - Kesklinn.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele