Soome meedia on Tallink
Siljakäitumise tõsiselt ette võtnud. Kauppalehti kirjutas, et ei ole
sugugi ükskõik, milline on ettevõtte uus kultuur.
"Kui 7. juunil Silja laevale minekut ootasin, oli sadamas järjekorras parajal hulgal autosid ja mootorrattaid. Järjekord kestis ja kestis, kuni umbes tunniajase hilinemisega lõpuks laeval lastima hakati," kirjutas Kauppalehti ajakirjanik kuumast ja higisest suvepäevast sadamas.
"Pikka tunniajast hilinemist ei kommenteerinud laevafirma ootamise ajal aga mitte kuidagi. Piletimüügikassast asja uurides, tuli vastuseks: "Me ei tea midagi, meile öeldi vaid, et väljumine hilineb."," pahandas kirjutaja.
Laeval ootas klienti ees ebameeldiv varajane restoranisulgemine.
Kui varem peeti Silja mainet ja kaubamärki Viking Line'i kõrval ülivõimsaks, siis nüüd on konkurentsiolukord täielikult muutunud. Kui Silja kruiisile oli võimalik pileteid saada veel mitu nädalat enne reisi, siis Vikingi piletid olid juba ammu läbi müüdud.
"Tekib küsimus, kas mainekujundusele ja selle hoidmisele on piisav pöörata nii vähe tähelepanu. Kas uus, avalikkust ja kliente kummalisel moel kohtlev kultuur võtab võimust ja samas lepitakse sellest tingitud muutuva turujaotusega?" lõpetas kirjutaja retooriliselt.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.