22. juuni 2007
Jaga lugu:

Tallink Silja kaotab uue suhtumise tõttu kliente

Soome meedia on Tallink Siljakäitumise tõsiselt ette võtnud. Kauppalehti kirjutas, et ei ole sugugi ükskõik, milline on ettevõtte uus kultuur.

"Kui 7. juunil Silja laevale minekut ootasin, oli sadamas järjekorras parajal hulgal autosid ja mootorrattaid. Järjekord kestis ja kestis, kuni umbes tunniajase hilinemisega lõpuks laeval lastima hakati," kirjutas Kauppalehti ajakirjanik kuumast ja higisest suvepäevast sadamas.

"Pikka tunniajast hilinemist ei kommenteerinud laevafirma ootamise ajal aga mitte kuidagi. Piletimüügikassast asja uurides, tuli vastuseks: "Me ei tea midagi, meile öeldi vaid, et väljumine hilineb."," pahandas kirjutaja.

Laeval ootas klienti ees ebameeldiv varajane restoranisulgemine.

Kui varem peeti Silja mainet ja kaubamärki Viking Line'i kõrval ülivõimsaks, siis nüüd on konkurentsiolukord täielikult muutunud. Kui Silja kruiisile oli võimalik pileteid saada veel mitu nädalat enne reisi, siis Vikingi piletid olid juba ammu läbi müüdud.

"Tekib küsimus, kas mainekujundusele ja selle hoidmisele on piisav pöörata nii vähe tähelepanu. Kas uus, avalikkust ja kliente kummalisel moel kohtlev kultuur võtab võimust ja samas lepitakse sellest tingitud muutuva turujaotusega?" lõpetas kirjutaja retooriliselt.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee