• 18.06.07, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DaimlerChrysleri lagunemine edasimüüjaid ei mõjuta

Daimler-Benzist lahku löönud USA autotootja Chrysler kavatseb 2009. aastaks üle Euroopa avada sadakond uut esindust.
Suure tõenäosusega ei muutu Chrysleri müügivõrk Euroopas kuigivõrd ka pärast seda, kui Ameerika firma nn lahutus Saksa autotootjast lõplikult ühele poole saab.
Ka Eestis Chryslerit ja selle tütarfirmasid esindav Sil­berauto on kinnitanud, et min­geid muutusi pole vähemalt lähiajal oodata, kirjutas Postimees.
Samuti kinnitasid Chrysleri juhid eelmisel nädalal, et firma aastapäevad tagasi alanud jõuline turuosa suurendamine Euroopas jätkub.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Euroopas loodab Chrysler edu saavutada ennekõike tütarfirmade Dodge ja Jeep uute, spetsiaalselt Euroopa turule mõeldud mudelite nagu Dodge Caliber või Jeep Compass abil.
Ehkki Chrysleri ära ostnud investeerimisfirma Cer­berus Capital Mana­ge­ment pole veel firmat üle võtnud, on Chrys­leri müügijuhi Thomas Hau­schi sõnul siiski selge, et laienemine Euroopas jätkub.
Praegu on Ameerika autotootjal siin umbes tuhat edasimüüjat ning lähema kahe aasta jooksul lisandub veel sadakond.
Mingeid muutusi pole oodata ka hulgimüüjate ega importööride ridades, kinnitas Hausch. "Meie jaoks ei muutnud Chrysleri eraldamine Daimler-Benzist midagi või muutis mõne asja koguni lihtsamaks," märkis ta.
Ka mõned Chrysleri edasimüüjad Euroopas on firmade eraldamist otsesõnu tervitanud. Näiteks firma 56 edasimüüjat Hispaanias on optimistlikumad kui kunagi varem, kirjutas uudisteportaal Automotive News.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele