Daimler-Benzist lahku löönud USA autotootja
Chrysler kavatseb 2009. aastaks üle Euroopa avada sadakond uut esindust.
Suure tõenäosusega ei muutu Chrysleri müügivõrk Euroopas kuigivõrd ka pärast seda, kui Ameerika firma nn lahutus Saksa autotootjast lõplikult ühele poole saab.
Ka Eestis Chryslerit ja selle tütarfirmasid esindav Sil­berauto on kinnitanud, et min­geid muutusi pole vähemalt lähiajal oodata, kirjutas Postimees.
Samuti kinnitasid Chrysleri juhid eelmisel nädalal, et firma aastapäevad tagasi alanud jõuline turuosa suurendamine Euroopas jätkub.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Euroopas loodab Chrysler edu saavutada ennekõike tütarfirmade Dodge ja Jeep uute, spetsiaalselt Euroopa turule mõeldud mudelite nagu Dodge Caliber või Jeep Compass abil.
Ehkki Chrysleri ära ostnud investeerimisfirma Cer­berus Capital Mana­ge­ment pole veel firmat üle võtnud, on Chrys­leri müügijuhi Thomas Hau­schi sõnul siiski selge, et laienemine Euroopas jätkub.
Praegu on Ameerika autotootjal siin umbes tuhat edasimüüjat ning lähema kahe aasta jooksul lisandub veel sadakond.
Mingeid muutusi pole oodata ka hulgimüüjate ega importööride ridades, kinnitas Hausch. "Meie jaoks ei muutnud Chrysleri eraldamine Daimler-Benzist midagi või muutis mõne asja koguni lihtsamaks," märkis ta.
Ka mõned Chrysleri edasimüüjad Euroopas on firmade eraldamist otsesõnu tervitanud. Näiteks firma 56 edasimüüjat Hispaanias on optimistlikumad kui kunagi varem, kirjutas uudisteportaal Automotive News.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.