Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puuseppa sõnul on ettevõttes suur soov laieneda ja kasvada.
"Juba enne Kia Auto ostu oli Tallinna Kaubamajal soov täiendavaid ärisuundi leida. Täismõõdus kaubamaja pole mõtet teha," selgitas Puusepp automüügi tagamaid. "Autod on üks võimalikest suundadest. See on kiiresti kasvav turg kõigis Baltimaades, 2006. aastal oli turukasv Eestis 29%, Lätis 58% ja Leedus 38%," lisas ta.
Kia Auto juhatuse esimehe Jaak Heinola sõnul on Baltikum neile paras suutäis. Kia Autol on lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus ainuesindusõigus.
"Nägime, et meil on palju sünergia võimalusi. Kaubamajal 250000 partnerkaardi omanikku, mis annab häid kampaania- ja turundusvõimalusi. Näiteks osturalli, kus müüdi 15 minutiga 10 autot," selgitas Puusepp.
"Oli ja on veendumus, et Kaubamaja ei piirdu ühe margiga. Täna otsime ka teisi marke, kuid Kia on prioriteet," selgitas Puusepp tulevikuplaane. Kahjuks ei soovinud ta täpsustada, millised marke oodata on.
"Autoturg kasvab kiiresti, loodan, et Kia kasvab kiiremini," lisas ta.
Ka on Tallinna Kaubamaja juht rahul Kia rentaablusega. "Selveri kilekott on jah kõige rentaablim toode, kuid kahjuks tühjalt seda ei müü," lisas ta.
Eesmärk on saada vähemalt 5% turuosa aastaks 2010 ja kõigisse Balti riigi pealinnadesse ehitada korralikud esindused. Tallinna uus esindus peaks valmima 2008. aasta 4. kvartalil. Vilniuse esindus 24. detsember 2007, Riias otsitakse krunti.
Seotud lood
Kuidas tuvastada ärijuhid, kes kasutavad firmamatjaid?
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.