Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul
Puuseppa sõnul on ettevõttes suur soov laieneda ja kasvada.
"Juba enne Kia Auto ostu oli Tallinna Kaubamajal soov täiendavaid ärisuundi leida. Täismõõdus kaubamaja pole mõtet teha," selgitas Puusepp automüügi tagamaid. "Autod on üks võimalikest suundadest. See on kiiresti kasvav turg kõigis Baltimaades, 2006. aastal oli turukasv Eestis 29%, Lätis 58% ja Leedus 38%," lisas ta.
Kia Auto juhatuse esimehe Jaak Heinola sõnul on Baltikum neile paras suutäis. Kia Autol on lisaks Eestile ka Lätis ja Leedus ainuesindusõigus.
"Nägime, et meil on palju sünergia võimalusi. Kaubamajal 250000 partnerkaardi omanikku, mis annab häid kampaania- ja turundusvõimalusi. Näiteks osturalli, kus müüdi 15 minutiga 10 autot," selgitas Puusepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Oli ja on veendumus, et Kaubamaja ei piirdu ühe margiga. Täna otsime ka teisi marke, kuid Kia on prioriteet," selgitas Puusepp tulevikuplaane. Kahjuks ei soovinud ta täpsustada, millised marke oodata on.
"Autoturg kasvab kiiresti, loodan, et Kia kasvab kiiremini," lisas ta.
Ka on Tallinna Kaubamaja juht rahul Kia rentaablusega. "Selveri kilekott on jah kõige rentaablim toode, kuid kahjuks tühjalt seda ei müü," lisas ta.
Eesmärk on saada vähemalt 5% turuosa aastaks 2010 ja kõigisse Balti riigi pealinnadesse ehitada korralikud esindused. Tallinna uus esindus peaks valmima 2008. aasta 4. kvartalil. Vilniuse esindus 24. detsember 2007, Riias otsitakse krunti.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.