• 12.06.07, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suvises kaoses sõidavad praamid vaba graafikuga

Suvel sõidavad praamid Saaremaale iga tunni ning Hiiumaale kahe tunni tagant. Virtsu-Kuivastu liinil on kaks lisalaeva, mida kasutatakse vajaduse korral, tippaegadel arvestatakse nendega juba varem.
Praamijärjekorrad tekivad põhiliselt nädalavahetuste tippaegadel, kirjutas Äripäev.
"Et vedada üle maksimaalsel hulgal reisijaid, lähevad laevad vabagraafikule niipea, kui graafikujärgsete ja abilaevade reisidega ei suudeta enam rahuldada sõidunõudlust," kommenteeris Väinamere Liinid OÜ teenindusjuht Anu Hiiuväin.
Jaanipäeva näitel ütles Hiiuväin, et inimesed tulevad saartele 3-4 päeva jooksul, kuid lahkuvad valdavalt pühapäeval alates lõunast. Seetõttu on neil aegadel vähendatud järjekorra kiiremaks liikumiseks broneeringulimiite ja suuremat osa sõidukeist teenindatakse üldjärjekorra alusel. Broneeringu saab ka suuremate limiitide korral siiski vaid väike osa soovijatest.
Piletihindade kohta rõhutas Hiiuväin, et reedeti alates kell 13 on sõiduki piletihind mandrilt saarele sõites poolteist korda kallim ja sama kehtib ka pühapäeviti saarelt mandrile minnes. Kõrgem hind ei kehti aga Saaremaa ja Hiiumaa elanikele ning ettevõtetele, kes on sõlminud kliendilepingu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele