• 12.06.07, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suvises kaoses sõidavad praamid vaba graafikuga

Suvel sõidavad praamid Saaremaale iga tunni ning Hiiumaale kahe tunni tagant. Virtsu-Kuivastu liinil on kaks lisalaeva, mida kasutatakse vajaduse korral, tippaegadel arvestatakse nendega juba varem.
Praamijärjekorrad tekivad põhiliselt nädalavahetuste tippaegadel, kirjutas Äripäev.
"Et vedada üle maksimaalsel hulgal reisijaid, lähevad laevad vabagraafikule niipea, kui graafikujärgsete ja abilaevade reisidega ei suudeta enam rahuldada sõidunõudlust," kommenteeris Väinamere Liinid OÜ teenindusjuht Anu Hiiuväin.
Jaanipäeva näitel ütles Hiiuväin, et inimesed tulevad saartele 3-4 päeva jooksul, kuid lahkuvad valdavalt pühapäeval alates lõunast. Seetõttu on neil aegadel vähendatud järjekorra kiiremaks liikumiseks broneeringulimiite ja suuremat osa sõidukeist teenindatakse üldjärjekorra alusel. Broneeringu saab ka suuremate limiitide korral siiski vaid väike osa soovijatest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Piletihindade kohta rõhutas Hiiuväin, et reedeti alates kell 13 on sõiduki piletihind mandrilt saarele sõites poolteist korda kallim ja sama kehtib ka pühapäeviti saarelt mandrile minnes. Kõrgem hind ei kehti aga Saaremaa ja Hiiumaa elanikele ning ettevõtetele, kes on sõlminud kliendilepingu.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Gunvor Groupi terminal Rotterdamis, millele pakub logistikateenuseid Eestis tegutsev ning siinses veondus- ja laondussektori parimat palka maksev AS Gunvor Services.
TOP
  • 14.10.25, 15:57
Palga TOP: veondus- ja laondussektori esikolmikus palk üle 6000 euro
Elektriveokite kasutuselevõtt peab toimuma tavapärastes konkurentsitingimustes, mitte kohustuste ja trahvide saatel, leiavad organisatsioonid oma ühisavalduses.
Uudised
  • 14.10.25, 13:32
Logistikasektor protestib nullheitega veokite ostukohustuse vastu: keegi ei osta veokit, mis viib pankrotti:
Shanghai sadam.
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
Alltoursi omanikud on aru saanud, et vanade ja logisevate bussidega enam ellu ei jää. Sestap on investeeringud uutesse bussidesse väga olulisel kohal.
TOP
  • 17.10.25, 14:24
Sõitjateveo TOP: juhuvedudega tegelev Pärnu perefirma lükkas Lux Expressi troonilt
Laev antakse uuele omanikule üle oktoobris.
Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
BLS avas oma logistikakeskuse laienduse Harjumaal 2022. aastal ja investeeris sellesse 6,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
Kriisilogistika päeval juttu juhtinud Autoettevõtete Liidu tegevjuhi Kersten Kattai sõnul sai ta küll paljudele küsimustele vastused, kuid mitte päris kõikidele. Mis tähendab, et samalaadne üritus tuleks muuta traditsiooniks.
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
Aasta logistikateo finalistid eelmisel logistika aastakonverentsi. Toona tuli võitjaks Eesti Post om Kaunase logistikakeskusega.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele