Tallink kasutab Rootsis enda reklaamimiseks
konkurenti Viking Line'i halvustavat reklaami.
Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht Marek Reinaas kommenteeris aripaev.ee-le, et Eestis on konkurenti halvustava reklaami kasutamine suhteliselt vähelevinud.
"Aga kui saad konkurendi kohta midagi halba öelda, mis sinu saba tõstab, siis mis saab ühele firmale veel paremat olla," kommenteeris ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rootsitradistioone Reinaas kommenteerida ei osanud.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.