Tallink kasutab Rootsis enda reklaamimiseks
konkurenti Viking Line'i halvustavat reklaami.
Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht Marek Reinaas kommenteeris aripaev.ee-le, et Eestis on konkurenti halvustava reklaami kasutamine suhteliselt vähelevinud.
"Aga kui saad konkurendi kohta midagi halba öelda, mis sinu saba tõstab, siis mis saab ühele firmale veel paremat olla," kommenteeris ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rootsitradistioone Reinaas kommenteerida ei osanud.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.