Tallink kasutab Rootsis enda reklaamimiseks
konkurenti Viking Line'i halvustavat reklaami.
Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht Marek Reinaas kommenteeris aripaev.ee-le, et Eestis on konkurenti halvustava reklaami kasutamine suhteliselt vähelevinud.
"Aga kui saad konkurendi kohta midagi halba öelda, mis sinu saba tõstab, siis mis saab ühele firmale veel paremat olla," kommenteeris ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rootsitradistioone Reinaas kommenteerida ei osanud.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.